Amore impossibile??...

Utan dig kan, klarar jag inte vara...med dig kan, går det inte att vara...För vi lever i två skilda världar men ändå så vet jag att vi är skappade,gjorda för varandra. Hur går det ihop?...För när jag blundar ser jag bara dig,oss.
Vi har olika drömar men ändå samma dröm. Hur går de ihop?..För min dröm är att för alltid vara med dig. Min dröm är en teckning som du gjort. Som jag längtar efter.
Mitt hjärta är delat på två delar ena halvan är på rätt plats andra inte, hur gör jag för att få det till ett?..
Är jag här kan jag inte vara utan min ena halva. Är jag där kan jag inte vara utan min andra halvan. Vad ska jag göra för att få vara med båda?..

Ett land håller dig borta från mig. Ett land håller mig bort från dig.
Vi har gått igenom mycket tillsammans och klarat av allt tillsammans, kommer vi gå igenom och klara av det här med?
Hur ska jag kunna veta vad som är rätt när mitt hjärta säger, vill två saker? ska jag chansa?
Ingen kan svara på mina frågor men hur ska jag göra för att få veta svaren?
 
Dina tårar rinner men det gör mina med. 
Jag vill torka dina tårar och att du torkar mina...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0